Un Goe simpatic la Gara de Nord

Am avut o zi de pomina! Cursuri de la 13. Deloc rau! De la 13 -20 facultate. De obicei ultimul laborator se termina totusi mai repede, deci am hotarat cu neuronul meu blond ca imi permit sa iau macar ultimul tren spre casa, sa le fac o surpriza “batranilor” mei parinti.
Asta o fo’ parerea mea! Ultimul tren era la 9. Fugind spre iesirea din facultate am constat cu stupoare ca noi astia care facem pre multa scoala ramanem incuiati in facultate. Am reusit sa ies totusi pe la intrarea celor de la Geologie si Geofizica. Bine ca sunt legate cele doua corpuri!
Ajung la camin (noroc cu traficul neobisnuit de putin aglomerat din Bucuresti de la ora aia), fac bagaje in graba si fug spre gara. Bilet. Panou trenuri. Surpriza: trenul la care tocmai imi luasem bilet avea intarziere de PLECARE 100 de minute! Cu timpul cele 100 de minute s-au trasformat in 140 de minute, dar astea sunt deja detalii. Va imaginati cum mi s-au urcat toti piticii in cap, nu?
M-am calmat repede si m-am retras in sala de asteptare. Era plina de oamenii care… Da! Asteptau acelasi tren pe care il boscorodeam si eu. Printre fetele posomorate un copilas mic (2-3 ani) se juca cu un pistol cu luminite ce facea zgomote dubioase. Fratele, mai mare cu vreo 3-4 ani era “de paza”. Surpriza cea mare a fost urmatoarea: atat unul cat si celalalt vorbeau si intelegeau limba franceza (pe langa romana) si aveau un accent moldovenesc superb. Ce poate fii mai dragut decat un copilas care vorbeste o moldoveneasca peltica?. Am aflat ca tatal lor le cumparase acest pistol minune,cu laser “pe care nu trebuie sa i-l bagi in ochi mademoisellei pentru ca e cu laser,entendu?” – parca eram langa Goe, va spun!

In fine, oricum erau niste draguti! Mi-au linistit orice urma de incordare pana a venit trenul.

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale studenţilor, Poveste and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

