Indiana Jones?

Of! Azi trebuia sa plec macar la 8 din Obor. E 9 ceasu si mie imi e lene sa ma ridic din pat!

M-am trezit pe la 7 jumate, dar m-am intors pe partea cealalta si am mai sforait in jur de o ora. M-am trezit numai pentru ca am visat un sarpe. BLEAH! Brrrr! (si alte onomatopee care exprima scarba si o teama ciudata – da, mi-e frica de serpi). Problema e ca asta era o cobra din asta urata! Si alta prostie: era indesata intr-o punga pe trotuarul din jurul blocului de acasa.

Deschis ochii. Spalat. Laptop. Google. Interpretari vise. Sarpe. Rezutat : #Sarpele, simbolul raului si al diavolului, este un semn rau in orice vis.#- ce surpriza! #A vedea un sarpe singur si a va fi frica de el inseamna ca aveti un dusman care lucreaza impotriva dumneavoastra, aceasta poate fi si un pericol la sanatatea dumneavoastra din partea dusmanilor.#-

Ei na! Care lucrati, ma, impotriva mea!? :))

Interpretare proprie:  Vocea constiintei “Trezeste-te copchila! Ai intrat in sesiune!” -cert e ca a mers! Nu m-as fii ridicat din pat daca nu aveam imaginea aia hidoasa in minte ori de cate ori inchideam ochii si incercam iar sa adorm.

*yawn* Gata! Ma ridic, ma imbrac, fac bagajelu si plec.

Va salut! Ma duc sa invat!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale studenţilor, Poveste and tagged , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Indiana Jones?

  1. MakavelliRo says:

    Tu si Indiana Jones, dar ia zi, era sarpele mare cat tine? =))

  2. petit enfant says:

    da ba…era mare:-s nu mai rade>:P

  3. MakavelliRo says:

    Daca era cât tine, e clar…o folosesc pe post de râma cand ma duc la pescuit.

  4. petit enfant says:

    Hahaha>:P [uf.niciodata nu reusesc sa gasesc o replica inteligenta cand te iei de mine>:P]

  5. MakavelliRo says:

    Lasa ca te faci tu mare:))
    >:D<

  6. petit enfant says:

    Si atunci sa vezi! Pazea! ;))

  7. somnulescu says:

    add pe mess sa-ti trimit melodiile :)
    poti sa iei id de la bog :D

Leave a Reply

