Caine rau de Iasi

Vă promisesem că vă explic care e treaba cu ”problemele” mele de informatică (și pentru că e 2 noaptea, mi-e mult mai ușor ctrl+c , ctrl+v)

x: am venit iar in iasi
x: singura
x: nu i-am spus nici lui (vroiam sa-i fac o surpriza si i-am facut!:D)
x: si…
x: m-am plimbat in drum spre camin: aveai dreptate…
x: e superb iasiul
x: problema e ca trenul a ajuns in gara la 11 fara 10:”> (noaptea)
x: si m-am dus pe jos pana in copou; mai sus putin de copou…
y: pai pune-l sa te plimbe pe la facultatea de farmacie sa vezi ce frumos e seara
x: si cand am ajuns pe langa camin..
x: un cutu ztop tzop vesel spre mine —  eu:”:-j”
x: cand a ajuns langa mine, fara nici un alt semn, ma musca si apoi incepe sa maraie:))
x: prima reactie: “:))”
x: :(
x: a doua: WTF? “:-o”
y: macar te-a intepat tare?
x: a treia: @#%!^@$%^*^#&*#@%^@!^%@!^%#**$%
x: poi, am o vanataie cat doua maini de alea de urs de ale tale
x: si doua zgarieturi
x: m-a zgariat prin pantaloni
x: nu i-a rupt
y: …atunci e ok nu o sa turbeze
x: si dupa aia a fugit cainele, ba! a fugit intr-o curte si a inceput sa ma latre de acolo (nu putea sa latre si el de la inceput sa stiu macar ce se intampla)
y: :))
y: cat timp nu faci spume la gura mai mult ca de obicei, esti ok
x: :))
x: not funny
x: ma doare
x: de parca m-ar fii muscat un caine :-??

Și așa a fost. Am avut o vânătaie mare și câteva zgârieturi. Acum mai am doar o cicatrice si ceva teama de orice caine vad pe strada. Întotdeauna mi-am dorit să știu cum e să te muște un câine. :|

Partea cea mai palpitantă a fost că, ajunsă in fața căminului, mi-a luat 20 de minute să-l conving că sunt in fața căminului LUI, că mi-e frig, că se uită portarul urât la mine și că nu-mi simt piciorul drept, pentru că dacă nu m-au prins câinii în tot Bucureștiul dar m-au prins in Iași! Ce i-am spus?

  1. Ești nașpa!
  2. Am înghețat!
  3. Cred că de azi nu-mi mai plac câinii!
  4. Sper să ai spirt in cameră!
  5. Îmi urăsc sutienul!  (asta pentru că mi se desfăcuse de pe la jumătatea Copoului, și în momentul în care m-am enervat și am vrut să-l dau jos se holba un taximetrist la mine. Am preferat să aștept să ajung în cămin.)
  6. EȘTI NAȘPA!

 

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in Poveste and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Caine rau de Iasi

  1. bog says:

    drept concluzie.. sunt naspa.. 8-|

  2. petit enfant says:

    indubitabil!

  3. MakavelliRo says:

    Si totusi, catelusul ala care a vrut sa se joace cu tine… a turbat?

  4. petit enfant says:

    Asta nu mai stiu…dar am sa mai trec pe acolo…sa-l intreb!

  5. somnulescu says:

    da, e naspa :D …el…e naspa :-“

Leave a Reply

