în calendar – zi de iubit

Of.
Am și eu un of.
Mă simt un om rău.
Un copil revoltat.

“Mă țip” la iubitorii Valentine’s day, talente nerecunoscute, ipocrizie, minciuni, prostie, timp. Nimic nu-mi mai convine. Pentru ce mă agit?

În definitiv…dacă ceea ce sărbatoriți voi pe 14 februarie este iubirea voastră. Păcat! Sau poate greșesc eu…poate eu nu sunt normală. Iubesc! Dar cred că nu iubesc cum/când trebuie.

Nu bă! Nu voi avea niciodata nevoie de o zi anume să-i arăt ce simt. Nu voi aștepta un an întreg pentru o zi anume (a voastră scumpă și iubită). nu am să aștep nici măcar un Dragobete, nici Crăciunul, nici… mai știu eu ce alte sărbatori naționale/internaționale, religioase sau legale. Nici dacă aș încerca nu-s convinsă că aș fi în stare sa fac asta.

Sunt omul care nu așteaptă o zi de naștere ca să facă un cadou, dar care totodata e posibil să nu iți ia nimic în ziua cu pricina. Sunt cea care îți sună la ușa (când tu o știi la ”ț” km distanță) într-o zi oarecare cu un nimic de cadou în mână, dar un nimic în care și-a pus tot sufetul.

Nu înțeleg de ce par atât de greu de muțumit. Îmi ajunge un zâmbet curat, un suflet pur, o floricică smulsă din boschetul din fața blocului… “Doar pentru că imi părea așa dulce… am știut că trebuie să fie a ta! “, o fărâmă din scoica pe care “am ținut-o in buzunar și am avut grijă de ea,  dar s-au așezat 300 de kg pe ea pe bancheta din personalu de CT”, o bucățică de ciocolată topită pe staniol “pentru că au uitat iar să oprească ăștia căldura în tren, dar era delicioasă să știi. Mâncasem eu jumătate din ea. De poftă!”

Gata nu-mi mai trebuie nimic. Iubiți-vă așa când și cum știți. Eu am să iubesc în fiecare zi mai mult, am să o simt și am să o arăt în fiecare zi mai mult… și mai mult. Așa cum știu eu mai bine și mai frumos!

Apropo! Azi a venit iarna și pe la Brașov:

img_0071

img_0068

Eh…ce atâtea ofuri? Nu am nici un of! Sunt un copil fericit!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in Poveste and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to în calendar – zi de iubit

  1. Monica says:

    Mai copil fericit, lasa revolta pentru altii… bucura-te ca poti sa iubesti in fiecare zi altfel, spontan, intens…

  2. petit enfant says:

    Actually…i am doing that:-? :”>

    Vorbesc si eu sa nu adorm…respectiv sa nu o iau pe ulei prea tare din cauza sesiunii:(( It’s killing me! ~X(

  3. bog says:

    no it’s not, i won’t let it. inca putin.. am sa fac sa merite.. :”>

  4. Pingback: 14 februarie = marketing « Le monde vu à travers les yeux d’un enfant

Leave a Reply

