Dupa seiune: aeeer!

S-a terminat sesiunea. Am reusit sa dau astazi (da. astazi! adica SAMBATA!) ultimul examen.
Doamne, nu se mai terminau odata! Ajunsesem sa merg la examene de placere, pentru ca erau singurele momente in care reuseam sa iau aer si nu eram stresata. Pana ajungeam la facultate deveneam hyper (cum spunea un prieten mai vechi – “supradoza de zahar azi?”) Ajunsa in sala de examen toata lumea rodea unghii (evident cu materia in fata – repetand de zor cine stie ce structuri secundare/primare de radacina/tulpina, amfoliti acido-bazici sau mai stiu eu ce alte emulsii/comprimate/siropuri) mai putin eu. Incep sa cred ca nu sunt o studenta destul de constiincioasa.

Astept sa se termine astea 3 saptamani dinainte sa inceapa!

Si acum pentru ca am reusit sa trec printre aceste stanci in urcusul vietii mele, m-am premiat singura cu o carte pe care o pandeam de mult timp :D Dap! Si acum e a mea, a mea si numai a mea. Acum pot sa ma duc linistita sa-mi iau si mouse ca sa pot juca mai bine Caesar III (am asteptat cu nerabdare pentru toate astea sa treaca o sesiune intreaga pentru ca daca le achizitionam inainte nu mai era nici o sesiune).

Si pentru ca m-a suportat in toata perioada asta cat am fost ciufuta si rea fara motiv ne mai fac un “cadou”. Sunt toata un ranjet tampit incontrolabi. Sailor, awaaaaaaaaaay!

Hihi! Nu va spun decat ca vom face proba rucsacelor!

Va salut! cu toti dintii la interval(nu ma pot abtine:D)!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale studenţilor, Poveste and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Dupa seiune: aeeer!

  1. Monica says:

    Have fun kids :D a lot of fun >:D<

  2. bog says:

    oh we did :> :D

Leave a Reply

