devastated…

astazi ploua. astazi imi este lene sa scriu cu diacritice.

astazi ploua. si ieri…ieri a fost foarte frumos afara. pacat ca am avut cursuri de la 10 la 8 seara. dar ghiciti ce? astazi am avut doar pana la 1, iar vremea isi exprima nemultumirea cu privire la existenta mea in natura.

sadrzd68666

da, stiu. exagerez. sunt doar posaca si indispusa. de ce nu as fii? am iar o gramada de timp in care sa fiu singura. timp pe care ar trebui sa mi-l petrec invatand pentru partialul la fizica. partial pe care ma gandesc sa nu-l vizitez. pentru ca oricum nu ma pot decide din ce sa dau(mecanica?sau termodinamica?). nu mai am nimic dulce in camera si mi-e putin lene sa cobor pana in fata caminului. internetul merge numa cat sa nu-i zici ca sta. norii plang. piticii mei casca, dar sunt pe faza si la fiecare nimic sar in sus pana imi dau eu seama si le dau peste cap (bine ca de cele mai multe ori ma prind la timp cand incep sa alunece pe ulei)

fizic: nu prea sunt intreaga.

psihic: sunt pe undeva pe jos. cum zicea si eminescu: totusi este trist in lume… (evident vorbesc de lumea mea)

ce poate fii mai frumos de atat? ce mi-as putea dori mai mult? (nu. nu astept raspunsuri de la voi pentru intrebarile astea. stiu ca sunt si lucruri mult mai grave si urate in comparatie cu ce urlu eu aici .nu trebuie sa-mi dati exemple ca sa-mi stricati mie starea asta tampita de spirit)

sunt (cum spune adreana) bine!!! sunt bine rau !!!

hai salut! promit sa-mi revin si sa-mi definitivez si tema blegei. sa ma apuc sa scriu mai des.

cheers!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale studenţilor, Poveste and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to devastated…

  1. Chatouille says:

    Mai rău (pentru tine, în starea ta): nu există. Sau nu vrem să spunem.

    Mai bun: poate un soare.

Leave a Reply

