8 Martie

Statea eu asa si ma gandeam la zilele de 8 martie din vremea gradinitei, din vremea scolii. Vremuri in care aveam timp sa “producem” un cadou de suflet. Pe mine ma oftica rau de tot sarbatorile astea care se degradeaza odata cu trecera timpului.
Pai nu e asa?

  • Incepand cu 14 februarie(24 februarie)-refuz sa mai dezvolt subiectu’ asta-
  • 1 martie – fratilor, nu se impart cadouri, se impart martisoare; ca simbol al venirii primaverii. Eu stiam ca pe vremuri de intai martie fetele ofereau acea ata alb-rosie baietilor. Un mic simbol care ca orice simbol are semnificatiile lui, dar “nuuu”. Noi evoluam si suntem prea tari pentru niste traditii atat de frumoase tocmai prin simplitatea lor si atunci upgradam si sarbatoarea cu noi
  • 8 martie – asemanator cu 1 martie; din ce stiu eu, 8 martie e in primul rand ziua mamei si apoi ziua femeii!

As putea sa continui pentru ca sunt multe. Pastele -unde mai nou avem un iepuras care tre’ sa vina? Craciunul e alb-rosu, cand mosu’ era defapt tot o verdeata.

Am sa ma opresc la 8 martie pentru ca despre asta voiam sa vorbesc.

S-au gandit astazi sa-mi ureze si mie La multi ani si primaveri inflorite.Multumesc, dar data viitoare sa ma sunati pe 1 iunie.

Si fiind vorba de ziua mamei nostalgica si printre vise mi-am adus aminte de orele de lucru manual. Ei, cum suna? Va mai aduceti aminte? Orele de la gradinita/primara cand iti proiectai sufletelul intr-o foaie mazgalita, taiata, hieroglefiata, pictata dar plina de toata iubirea pentru mamica ta? Tin minte ca de cele mai multe ori imi taiam degetele, eram toata mazgalita sau intepata de ace, dar la sfarsit eram toata numai dinti. I-am facut de la felicitari personalizate (personalizate rau de tot!) pan’ la pernute pufoase in forma de inimioara. Gandindu-ma la lucrurile astea mi-e ciuda ca nu mai sunt la fel de copil; ca involuntar, oricat de copchila as incerca sa fiu, nu voi mai fii niciodata cum am fost.

Am gasit si cantecelul meu preferat pentru aceasta zi:

De ziua ta mamico

Refren: De ziua ta, mamico,
In dar ti-am adus inima
Si crede-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut sa-ti culeg o floare,
Un mic ghiocel frumos,
Dar pana la urma moare
Si cui e de folos?

Refren: De ziua ta, mamico,
In dar ti-am adus inima
Si crede-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut sa-ti culeg stelute,
Sa-ti fac un frumos colier,
Dar cine nu stie oare
Ca in zori stelutele pier?

Refren: De ziua ta, mamico,
In dar ti-am adus inima
Si crede-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut sa-ti culeg o raza
De soare, sa-ti prind in par,
Dar tu stralucesti mai tare
De dragoste si dor.

Pentru cei care nu stiu cum ar trebui sa sune:

 

happy PS: V-am spus ca primvara e anotimpul meu preferat? Inverzeste tooooot. Apar floricelele mele preferate, pasarele, albinute… Happy happy joy joy!

sad PS: Mi-a plecat surpriza

just Ps: azi m-am uitat la Tom si Jerry :D…trebuie sa va impartasesc imaginea asta:


Va salut … si va doresc tuturor sa va infloreasca primavara in suflete!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in My refuge, Poveste and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to 8 Martie

  1. cricket says:

    ce dulce :X … app de cantecel (pe care il cam uitasem :| ) …anul asta a fost foarte ciudat…a venit mami meu in camera mea si mi-a cantat cantecul asta…dupa care a urmat o discutie,din care reieseau cam aceleasi lucruri pe care le-ai spus si tu … 8-) … 1 iunie 8-> …dulciuri :X !! ;))

  2. l'enfant says:

    criketule…data viitoare sa bagi acolo si url-ul tau:P

    :*

  3. Glappy says:

    Corect,s-a intors lumea cu susu-n jos.S-a cam pierdut farmecul sarbatorilor.Doar in Maramures se mai pastreaza traditia,dar si acolo doar in zonele rurale.

Leave a Reply

