3 incercari?

Am stat putin sa ma gandesc ce titlu’ sa pun. Nu gasesc ceva mai potrivit la ora asta.

Hai sa vedem! Acum cateva zile, sa fie si saptamani am primit o leapsa de la domnul Somnulet (na, ca am dat link catre articol. happy?)  Leapsa se devedeste a fi un tip  de concurs (detalii aici).  Desi initial am refuzat propunerea de a scrie, m-am gandit ca nu vad de ce ar fii cineva interesat prin ce incercari am trecut eu in viata mea personala. De ce mi-ar pasa mie ca X era sa-i dea sosonii lu Y pt ca Z nu aparuse la intalnire? Nu. Nu m-ar interesa. Un alt motiv pentru care nu-mi place leapsa: mi-e greu sa vorbesc despre greselile de care sunt constienta si pentru care m-am batut cu capu de pereti. :)

Si mai, domnule somn, alea trei incercari pe care le-ai enumerat tu acolo sunt evenimenete frumoase care se petrec intr-o relatie, dar partea cealalta unde ai pitit-o?

Am sa dau totusi corespondent pentru fiecare din cele trei etape la care m-am gandit eu, cate o melodie (care mi-a bantuit perioda aceea de viata – perioade lungi)

In ordine cronologica:

1.

*atunci cand am luat cea mai tampita decizie din viata mea-oficial*

2.

*am ascultat melodia asta prima data cu el.in tribunele (banci) reci (tevi de fier ude si inghetate) ale unui teren de fotbal din curtea unei scoli/liceu, intr-un orasel micut. ploua timid, era frig si intuneric. potrivit perfect cu ce era in sufletul meu. urmatoarele doua saptamani a fost singura melodie din playlist.*

3.

*dupa 2 luni in care am refuzat orice contact. a fost cumplit.*

Dar in final sentimentele cele mai puternice inving.

Versuri:

1.Hammerfall – Always Will Be

2.Bon Jovi – (You want to) Make a memory

3.Maria Magdanela Danaila – Ce mai faci?

Leapsa ramane pentru cei care vor sa-si descarce naravul…pentru cei care vor sa impartaseasca, in mod expres, anumte experiente. :)

Va salut! :)

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale blogăitului, My refuge, Poveste and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

