Aproape liniste…

Astazi am avut o zi destul de tampita, desi dimineata m-am trezit entuziasmata. Urma sa fie ultima zi de scoala.Vine vacanta si de aici mai departe multe alte motive de bucurie.

Am fost nervoasa. Acum sunt deprimata si mi s-a facut si mai dor.  Le-am strans pe toate.

Norii-s de-argint şi zboară departe
Ceru-i înalt, tăiat în cleştar
Noaptea-i o perdea
Şi fereastra mea
Doar umbre, care-ncet dispar

Când nu eşti aici mi-e camera goală
E timpul leneş, mult prea lung
Deloc nu mi-e somn, şi-n loc să adorm
Încerc cu gândul să te-ajung

Se înseninează cerul, departe
Ceaţa dispare ruptă în fâşii
Străzile-s pustii
Dacă tu, tu nu vii
Degeaba-ncepe, începe-o nouă zi

Nu te-ndepărta, nu mă mai lăsa
Singur să te-aştept
Nu te răzgîndi, nu mă ocoli,
Nu mai fugi

Şi-i linişte iar, aproape de mine
Prea triste visele-mi sînt
De ce nu eşti aici, să-mi poţi vorbi, să-ţi pot vorbi
S-apropii cerul de pămînt

Şi-i linişte iar, aproape de mine
De ce n-auzi chemarea mea?
Te strig mereu, te strig în gând
E inima mea ca un ceas bătând

Pentru cine mai are chef de o portie de versuri…am mai gasit unele foarte frumoase:

Vânt, dumbrăvi şi optsprezece ani …
Strada cu salcâmi şi cu castani,
Primăvară-n balta renăscută,
Zile ce-amintirea le sărută …

Pe nisipul plăjilor de aur
Soarele ne-a-ntins cununi de laur,
Fata mea de Dunăre şi şoapte,
Fata mea cu păr de miazănoapte …

Fată cu mijloc de violină,
Unde-i cartea noastră de latină,
mâzgălită, printre ablative,
cu distihuri şchioape şi naive?

Se-arcuiau prin sălcii catedrale,
Luntrea noastră se pierdea, agale,
Către-o ţară de tăceri şi stuh.
Gânduri — pescăruşii din văzduh.

Sărutarea noastră, caldă şi învoaltă,
Avea gustul murelor de baltă,
Dulce-nsângerată şi-amăruie,
Anafor ce din străfunduri suie.

Pe nisipul plăjilor de aur
Soarele ne-a-ntins cununi de laur,
Fata mea de Dunăre şi şoapte,
Fata mea cu păr de miazănoapte …

Nu, acestea nu se pot uita uşor,
Niciodată nu se sting. Nu mai mor.
Hei, dumbrăvi de vise şi castani,
vânt, nisip, şi optsprezece ani …

—-
Versuri după Mihu Dragomir

Sa ne citim cu bine!

Va salut!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in My refuge and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

