Antipanica (EL NEGRO)

de vreo doua trei zile…am revenit la o veche “iubire”de a mea…dupa seara/noaptea de vineri -iesire cu fetele (15 pe 16) in care am ascultat pe undeva (nu mai stiu exact pe unde…am fost in mai multe locuri ) Mi-ai promis (da mai imi aduc aminte cate ceva din seara aia >:P …vag :”> …) … am ajuns frumos acasa (imi aduc aminte: cu metroul! ) am dormit toata sambata…duminica…am lenevit cat de mult am putut…luni am fost la examen…si apoi mi-am revenit…si am inceput sa caut prin amintirile din noaptea cu pricina. am redescoperit astfel El Negro… (da…inca imi mai plac baietii astia…chiar daca o vreme i-am uitat…) si de atunci dragii / dragele mele…cam cu asta imi ocup eu urechile printre LP-uri…presesiune…cursuri…si alte cele…

am ajuns si la o concluzie (tot ascultandu-i)…baietii astia…chiar au dreptate…asa in felul lor…de ce sa ne panicam? vine sesiunea….inainte o sa am o presesiune de tot…excrementul (ca sa zic asa)…cu examene de pe o zi pe alta…de genu: vineri sambata examene,miercuri joi vineri alte examene, miercuri vineri…alte examene… o nimica toata! :-j

la impulsul antipanicii m-am hotarat eu asa frumos…ca weekendul asta sa plec la munte…acasa….sa ma relaxez cat pot de bine…pentru ca oricum voi intra in priza peste alte cateva zile…si apoi…la sfarsitul sesiunii…dupa ultimul examen…avem tren la 12 noaptea spre vama…nici nu a inceput pra bine sesiunea…si abia astept sa  lenevesc pe plaja…

of of…gata cu palavrageala…maine am magnificul laborator de 5 ore…si e de la 8 dimineata….ceea ce inseamna : la 6 jumatate trezirea (:|

Va salut!

El Negro – Antipanica

Abumsacalaca bumrapapa
E stare de cileala maxima
Bumsacalaca bumrapapa
A-nceput miscarea antipanica
Abumsacalaca bumrapapa
Energia negativa se va confisca
Las-o asa
Nu te panica
Mileniul de reggae te va balansa

Pre ref.:Ooooo
N-am nici o-ntrebare
Ooooo
Suntem pe relaxare
Tigarile fac fum(fum fum fum)
Toba mare face bum(bum bum bum)
Femeile acum
Danseaza reggae toate-acum

Ref.:Aioaioaioaioaio
E aiurea daca ne mai panicam
Stam linistiti
Suntem fericiti
Oooooo
Aioaioaioaioaio
E aiurea hai sa ne antipanicam
Stam linistiti
Suntem fericiti
Oooooo

(Iti desenez un zambet cu conturul de buze
Ochii sa-i fac din 2 ventuze
Inima ti-o construiesc din 2 meduze…ursuze)

Abumsacalaca bumrapapa
E stare de cileala maxima
Bumsacalaca bumrapapa
A-nceput miscarea antipanica
Abumsacalaca bumrapapa
Energia negativa se va confisca
Las-o asa
Nu te panica
Mileniul de reggae te va balansa

Pre ref.:Ooooo
N-am nici o-ntrebare
Ooooo
Suntem pe relaxare
Tigarile fac fum(fum fum fum)
Toba mare face bum(bum bum bum)
Femeile acum
Danseaza reggae toate-acum

Ref.:Aioaioaioaioaio
E aiurea daca ne mai panicam
Stam linistiti
Suntem fericiti
Oooooo
Aioaioaioaioaio
E aiurea hai sa ne antipanicam
Stam linistiti
Suntemf fericiti
Oooooo

(Iti desenez un zambet cu conturul de buze
Ochii sa-i fac din 2 ventuze
Inima ti-o construiesc din 2 meduze…ursuze)

Ref.:Aioaioaioaioaio
E aiurea daca ne mai panicam
Stam linistiti
Suntem fericiti
Oooooo
Aioaioaioaioaio
E aiurea hai sa ne antipanicam
Stam linistiti
Suntemf fericiti
Oooooo

Ref.:Aioaioaioaioaio
E aiurea daca ne mai panicam
Stam linistiti
Suntem fericiti
Oooooo
Aioaioaioaioaio
E aiurea hai sa ne antipanicam
Stam linistiti
Suntemf fericitï
Oooooo

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in My refuge and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Antipanica (EL NEGRO)

  1. cricket says:

    E bine de stiut ca esti bine matzule >:D:D<

  2. bvs says:

    true , nu e nici un motiv sa ne panicam :P

    bafta la laborator

  3. l'enfant says:

    mc frumos bvs…dar s-au dus deja zilele de glorie…s-a terminat cu laboratoarele. acum ma scarpin in cap si incerc sa scap de sesiune :(
    nu prea mai merge tratamentu cu “aioaioaioaioaio”
    oricum,mc frumos de comment,bafta in continuare!

  4. Pingback: To reggae or not to reggae? « Le monde vu à travers les yeux d’un enfant

Leave a Reply

