Inca te mai sfidez!!!

Te sfidez! Da, pe tine! Ticai sus si tare cat poti! Ticaie! Ticaie cat vrei! Te sfidez! Ticai si treci! Te urasc!

Oh, oh, anule
Strangeti zilele si opreste-te!
Calendarul azi l-am aruncat
Ceasul din perete de ciuda a crapat

Astazi soarele n-a mai apus
Sta si traluceste tot acolo sus
Mi se pare ziua cat un an
Vise-mi ies din minte ca dintr-un vulcan —————– Cargo – 1989

clepsidra

Vreau vacanta…si vreau o varsta care a trecut de mult… Un suflet de copil intemnitat de timp intr-un trup care nu mai poate sfida timpul…

*Am si povesti, am si poze…amalgam de sentimente/dorinte/depresii/dor/vise… DAR mi-e putin lene… (putin mai mult…)

Hai salut!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in Poveste and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Inca te mai sfidez!!!

  1. somnulescu says:

    si-l mai sfidezi mult? :))

  2. Ion says:

    esti ticnita… si in nevoie de un barbat, probabil

  3. l'enfant says:

    :)) multumesc frumos de apreciere! probabil… foarte putin probabil!

Leave a Reply

