departe…

Dupa o trezire la 3 dimineata si un drum cu intarziere de o ora jumatate…(long live CFR)…am ajuns, intr-un final…departe!
Am gasit totul aproape la fel cum era: Ancuta e tot vesela si ocupata… camera e tot plina de fluturasii mei :X… frigiderul aproape gol… Mi-a fost atat de dor! Nu am crezut ca am sa spun asta vreoata… Nu am crezut ca locul care ma sufoca acum doua luni…acum ma face sa nu mai scap de zambetul ala tamp de pe fata ;))
Copacelul nostru (care ajunge pana la etajul 4 la geam ) a inceput sa imbatraneasca…e putin carunt. Curand va ramane fara… frunzulitele sale… Si mai lipseste un lucru… cactusul meu :(… Dar imi iei tu altul,nu-i asa? :D ;;) Promit sa fiu cuminte! Imi iei? Te rooooog!!! ;;)

Ma inteb…de ce am timp sa scriu doar in apropierea examenelor… :|

Salutari!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale studenţilor, Poveste and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

