copil pierdut prin praf

E duminica.
Ma intreb daca e normal ca dupa o cafea atat de tare sa dorm ca Sid din Ice Age!
Inca nu pricep ce legatura este intre generalizarea legii lui Newton si Agave americana, dar promit ca am sa-mi bat capul mai mult cu lucrurile astea importante.
Nu am aflat nici cine a inventat cozonacul si nici ce manaca vacile din comert care dau lapte gri cu gust de apa de clor.
Ce fel de copil si-ar dori ca in locul unei serii de Tom si Jerry, Wacky Racers si  Road Runner sa mearga la concert Guano Apes?  Mie nu mi-a zis nimeni ca nu se joaca v-ati-ascunselea inainte de concert.  Nici ca privirile imi vor fii molestate de oameni dezbracati care si-au legat diferite parti ale corpului(urechi, sprancene, sfarcuri, nas/uri, limbi, buze bla bla) cu sarme(probabil ca sa nu le cada prin praf). Nu mi-au zis nici ca vor fi oameni rai acolo.  Oameni care vor incerca sa ma pacaleasca sa le dau berea din mana pe ultima colectie de surprize cu familia Flinstones (de fapt era vorba de 10 capace de Cola/bere-nu mai stiu…imi admiram cele 10 buburuze cand vorbea cu mine). Ha, ce fraier! Noroc ca am deja colectia aia! Nu l-am intrebat totusi daca vrea sa faca schimb de dubluri. Oare de ce se impingeau copiii aia toti? De ce nu aveau rabdare sa joace pe rand sotron? Pana am ajuns eu la locul faptei, deja stersesera sotronul. Mai era doar…un nor de praf. De ce nu au vrut sa ma lase si pe mine sa ma joc? Niste rai!

…numarul  de liganzi care se gaseste in imediata vecinatate a generatorului de complex reprezinta numarul de coordinatie… Si asta ce inseamna? Cum explica definita asta cine mi-a mancat boniboanele?

Inot in tricoul mult iubit de la Folk you printre aburii cafelei cu prea putin zahar si fara lapte… Cu gandurile undeva pe-un pisc din muntii Fagarasului…cu ochii pierduti in larg,acolo unde delfinii deseneaza semicercuri perfecte deasupra mingiutei care iese din apa verde, modelez in plastilina, pe tablita  sufletului meu uitat pe soba bunicii langa placinta cu mere, doi copilasi cu ochii mari tinandu-se de mana…

Brrr…ce frig s-a lasat…

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in My refuge, Poveste and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to copil pierdut prin praf

  1. bog says:

    Gasit copil pierdut prin praf. Ofer atentie, dragoste si o viata care o sa “rock your world”. Copilul gasit prin praf e multumit si nu mai vrea sa plece. :D :X :*:*:* ;;)

  2. somnulescu says:

    Imi permiteti sa va intreb ceva?
    Berea mea unde e?

  3. bog says:

    In frigider, prima de pe ultimul raft din usa. Gen duh!

  4. bog says:

    Anytime. On your way, adu-mi si mie petu. Plox

    P.S. scuze de off-topic baby :”>

  5. l'enfant says:

    gen: dude, what the fuck?! identificarea azotului cu reactiv nessler e cu adevarat mai interesanta!

    ps: dude you make me blush! (sorry for the “dude”… gen…)

    *copil nods*

Leave a Reply

