Forever autumn

Ce am invatat luna asta? Poti oferi prietenie, dar nu poti forta reciprocitate!

I hate September… looking forward for November… skipping October…

Random: furie… lacrimi… zambet… durere… fericire… implinire… iubire… dezamagire… incercari… ajutor… prietenie… esec…depresie… un tot al naibii de urat! Totul e subiectiv, totul e relativ, totul e posibil!

Salutari din jumatatea goala a clepsidrei…

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in My refuge, Poveste and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Forever autumn

  1. cricket says:

    :| chiar imi pare rau ca esti atat de suparata :| dar…nu prea inteleg de ce…ce era sa fac?sa le spun alor mei ca nu pot sa vina dupa mine pt ca vreau sa raman o noapte in bucuresti?nu am stiut sigur ca vin decat cu doua zile inainte sa vin…nu am prea vrut sa vin ce`i drept…dar…nu asta conteaza 8-) … nu am stiut cu siguranta ce si cum se intampla! chiar imi pare rau daca am facut cea atat de grav incat sa te porti asa! :| … oricum,imi e dor de micuts >:D<:* :(

  2. l'enfant says:

    Era foarte simplu! Dadeai un semn de viata. Ma lasai sa aflu tot ce era de aflat de la tine! Atat! Mai scurt…te puteai comporta ca o prietena… Dar se pare ca nu a fost cazul. :)

    Sedere placuta in tara!

  3. the friend says:

    Hai copilut, nu mai fi suparata, ca te sechestram la Iasi data viitoare, macar aici erai fericita.

    Kisses darling!

  4. l'enfant says:

    Mi-ar prinde atat de bine, Monicut! Nici nu-ti inchipui! > :D<

    Tinny, little but warm koala hugs!

Leave a Reply

