gol

Mi-e dor de mine. Unde ai plecat?

crack-in-the-ice-thumb8431251

Printre sticle de vin goale vad o rama neagra, iar imaginile din tablou se misca in reluare. Incerc sa ating panza, dar mana imi trece prin ea. Doar miraje.

totul e in inchipuirea ei.

Plutind in haos cele doua maini nu se pot ajunge. Imaginea se pierde in sufletul unei tornade. Suflete tarate prin spini urla. Lacrimi si cuvinte dulci apar in imaginea alb negru.

nimic nu o mai impresioneaza. incearca sa se atinga, dar mana trece prin ea. e doar o creatie a subconstientului.

De ce nu mai vad nimic? Unde au plec norii pufosi? Varfurile firelor de iarba batute de adierea proaspata a vantului sunt pline de noroi acum. Iazul din care se adapau caii aceia salbatici? De ce mi-ai dat drumul la mana? De ce m-ai lasat sa cad in prapastia deznadejdii? Cine mi-a calcat visele in picioare? Nici macar nu ti-ai sters bocancii de mazga aia neagra. Cine esti tu? De ce nu-mi dai pace? Am o gaura in piept si prin ea pot vedea interiorul gol al trupului inghetat. Zac intr-o balta de nepasare. Incerc sa ma ridic, dar nu e nimeni sa-mi intinda mana.

ultimele urme de optimism se zbat in ghearele unor porumbei albi, incercand sa ajunga la ea. imbratisandu-se singura, infricosata de albul din jurul ei, incepe sa planga. dar nu! nu poate plange. nu are lacrimi. e uscata. de unde sa stoarca picaturile?

As vrea sa pot sa urasc. Sa te urasc pentru ca m-ai golit de tot ce aveam in mine. Stiu ca daca m-ai atinge acum, chiar doar cu un fulg, franjurile de turturi s-ar sparge in urlete zgomotoase…

Nnu am nimic. Totul meu este departe. Vreau as fiu iar eu. Da-ma inapoi. Gaseste-mi o scapare…

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in Poveste and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to gol

  1. Chatouille says:

    O să mă urăşti mai târziu. Până atunci: iubeşte-mă tare!

Leave a Reply

