Singuratate – Tatiana Stepa

Acorduri:
Strofa: la re / Sol Do Mi
Refren: re Sol Do Mi / re Mi la


1. Ceaiul abureste trist pe masa
Un tacam servetul il apasa
N-am nevoie nici de doua linguri
Doar de cina oamenilor singuri
Gust si eu in clipe lungi de veghe
Noaptea celor fara de pereche
Suna telefonul, casa goala
Doamna, ma iertati, dar e greseala

R: Va propun un tratament urgent
Si s-aveti incredere, va rog
Cand nu e un alt medicament
Luati singuratatea ca pe-un drog

2. Cat de draga-mi esti, singuratate
Tu-mi esti cea mai draga dintre toate
Lacrima in ochiul dintre ape
Ca nici umbra mea nu mai incape
Tu, singuratatea mea curata
Totu-ncepe cu “a fost odata”
De durerea ta imi este bine
Nu stiu ce m-as face fara tine

3. Cu tristete le traiesc pe toate
Dar mai draga-mi esti, singuratate
Cat de necesara-mi esti tu mie
Nu te-as da pe nici o sindrofie
Doar atat din toate ma omoara
Izolarea meselor de seara
Vai, macar la una dintre cine
Dumnezeu sa bea un ceai cu mine

Versuri: Adrian Paunescu

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in My refuge and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

