Credendo vides!

O floare de colţ ce-mi mângâie faţa. O lacrimă sacră ce creşte în stâncă…

Înfingi rădăcini cât mai adânci în sufletu-mi fad, lipsit de păsare… Creşti lângă mine = o piatră tocită. Te urcă tu sus, şi spune-mi… mai vine?
Parcă polii s-au certat şi şi-au schimbat rolul. Polul nord e sud…iar sudul e nord… Poate de aia şi muşchii cei fragezi caută verde în loc de uscat…

Fii floarea mea de colţ! Înmoaie-mi sufletul cu roua stoarsă din petalele tale. Nu învinui muntele pentru urmele lăsate de târnăcoapele înfipte în el. Nu-i cere socoteală! Minele au fost părăsite… acum răsună doar ecoul unui izvor abundent de regrete… o apă de munte cu metale grele, care sapă încet în stânca sfărmată…

Sărută-mi pleoapele sărate şi-arată-mi inorogii pe care i-am pierdut în întunericul realităţii… arată-mi culorile curcubeului în picăturile de fericire care refractă iubirea


Close your eyes and I’ll kiss you,
Tomorrow I’ll miss you;
Remember I’ll always be true.
And then while I’m away,
I’ll write home ev’ry day,
And I’ll send all my loving to you.

I’ll pretend That I’m kissing
the lips I am missing
And hope that my dreams will come true.
And then while I’m away,
I’ll write home ev’ry day,
And I’ll send all my loving to you.

All my loving I will send to you.
All my loving, darling I’ll be true.

Close your eyes and I’ll kiss you,
Tomorrow I’ll miss you:
Remember I’ll always be true.
And then while I’m away,
I’ll write home ev’ry day,
And I’ll send all my loving to you

All my loving I will send to you.
All my loving darling I’ll be True.
All my loving All my loving ooh
All my loving I will send to you

All My Loving by The Beatles

Matematică?

“Daca u si v sunt doi vectori de aceeasi directie si acelasi sens atunci u+v este vectorul de aceeasi directie si sens si de lungime | u |+| v | .
Daca doi vectori au acelasi modul, aceeasi directie, dar au
sensuri diferite, ei se numesc vectori de sens contrar, sau
vectori opusi.
Daca doi vectori au aceeasi directie se numesc vectori coliniari,
indiferent de sens si modul.”


Coliniari de sens contrar… ?!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in Poveste and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

