Azi e 13, nu ies din casa!!!

Pe naiba! Acum 5 minute am conştientizat că e aprilie şi eram curioasă: cam cât de aprilie?
Am un motiv în plus pentru chiulul de azi! Acesta pe lângă lenea de dimineaţă, conflictele interioare, somnul şi disconfortul mental… Iar explicaţiile astea la rândul lor sunt încercări disperate de autoconvingere.


Vacanţa asta mi-a adus de toate: prieteni, zâmbete, familie, linişte, verde, raze, durere, plăcere, călătorii, câmp, injurii, trimiteri, entuziasm, priviri, călătorii, lacrimi..de bucurie, de dor, tristeturi, colţi şi flori de colţ, dezamăgiri şi împliniri… vin roşu, vin alb… colegi de liceu… braşovuri, bucureştiuri, bacăuri, ploieşturi, câmpini… di tăti! (aproape)

Concluzii:

  • mi-era dor de sărbători în familie
  • încep un mic biznis (pe care am să-l promovez şi pe aici)
  • vreau să nu-mi mai pese
  • simt ca pierd puteri, dar am grijă să zâmbesc des
  • când simt ca nu mai pot mânca trebuie să mă opresc!
  • mi-am luat costum pentru motor… şi m-am plimbat cu motorul… mult!
  • am făcut poze

  • mi-a crescut nepoţica

  • am băut vin roşu
  • vinul alb de la bunicu e chiar bun, dar nu şi pentru ziua de după!

  • pot să vorbesc ore în şir cu alţi scorpioni pierzând noţiunea timpului şi abilitatea de a vedea clar a doua zi
  • în condiţiile în care am ajuns să dau explicaţii pentru faptul că încerc să-mi îndeplinesc vise de o viaţă, în limita posibilităţilor (şi fac anumite compromisuri pentru a mări aceste limite), iar cei apropiaţi se arată revoltaţi sau în momentul în care am nevoie de un cuvânt bun sau puţin ajutor, devin translucidă (sau mai rău…), prefer să mă lipsesc de prieteni (aşa cum ştiam eu mai bine, până acum vreo 3 ani)
  • khushi, despre care dacă nu am povestit până acum, e hamsterul meu… s-a îngrăşat stând singur şi nestresat în camera de cămin

În final, recomand articolul acesta.

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale studenţilor, Poveste and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Azi e 13, nu ies din casa!!!

  1. mad says:

    te invidiez ! macar de ar fi si vacanta mea la fel de … vie :D !

  2. Chatouille says:

    Cine ar vrea să vorbească cu scorpionii?

  3. l'enfant says:

    Alti scorpioni, evident!

  4. Chatouille says:

    Ok! Trimite-i la mine…

Leave a Reply

