Beirut – Nantes

Nu stiam melodia asta pana de curand, multumiri “initiatorului”… :)

Straniu, imi aduce aminte de Vama Veche… de sentimentul pe care il ai cand stai intinsa in nisip… cu parul rasfirat printre scoici… cu pielea arsa… mirosind toata a sare si a vant…cu valuri in picioare si mintea goala…

Well it’s been a long time, long time now
Since I’ve seen you smile
And I’ll gamble away my fright
And I’ll gamble away my time
And in a year, a year or so
This will slip into the sea
Well it’s been a long time, long time now
Since I’ve seen you smile

Nobody raise their voices
Just another night in Nantes
Nobody raise their voices
Just another night in Nantes

Hei, you, remember Vama Veche? … I miss it! So bad!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in My refuge, Poveste and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Beirut – Nantes

  1. mad says:

    grav :D ai grija pe unde dai link poate o face salam manea :)

Leave a Reply

