Bucaţi de mărgăritar

Grădina botanică din Bucureşti e plină de aşa ceva… sunt 3, 4 locuri unde m-aş întinde printre lăcrămioare… aş sta acolo privind printre crengi nori trecători…

Am primit mărgăritare!


E soare şi din ce în ce mai mult verde la geam! Mi-am luat role… cel mai probabil o să îmi rup ceva oscioare înainte să apuc să ma bucur bine de ele, dar am nevoie de cât mai mult timp în aer liber!!! Am să vă încânt privirile cu o poză la prima căzătură zdravănă!

Am reuşit să prind un somn de 10 ore, în sfârşit! Somnul ajunge să fie un vis pentru stundeţi, să mă contrazică cineva dacă poate!

Marţi m-am abonat la concertul lui Mircea Baniciu & Vlady Cnejevici, dat fiind faptul că pe domnul Baniciu nu l-am mai văzut din septembrie a lui 2008 de la foodfest(atunci când tânarul Baniciu Jr. a duelat cu artistul, având o atitudine de invidiat învârtind chiatara aceea mică – cei care au fost prezenţi ştiu despre ce vorbesc).

Până atunci evenimente triste mă cheamă aproape de Buzău… Prin urmare, după ce semnez prezenţa la muzeul de istorie îmi iau zborul cu primul personal. Amărui-dulce e gustul lăsat de dorinţa de a mă întoarce acolo. La începutul primăverii am plantat pomi şi am ‘sădit arpacaş, ca o adevărată ţărăncuţă, m-aş lăuda eu; sper ca acum să văd măcar puţin din rezultatul pământului de pe mâinile mele de atunci! Refuz şi voi refuza mult timp să accept realitatea. Încă mai sper să găsesc pe cineva în poartă când ajung de la gară şi să văd doi ochi blânzi umeziţi de bătrâneţe şi gândul singurătaţii, împreună cu o mână tremurandă care se clatină în zare atunci când voi pleca de la poarta gri a casei bătâneşti…

Nu-şi au loc tristeţurile acum… sper să găsesc şi acolo lăcrămioarele din grădiniţa din faţa casei!

Vă las cu domnul Baniciu!

Roua pune-n umbra diminetii
Bruma de argint pe o panza de fum
Cand lumina invaluie peretii
In zvon de pasari si de proaspat crang
Ma trezesc singur, din nou cu tine in gan
About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in Poveste and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Bucaţi de mărgăritar

  1. l'enfant says:

    ‘Mesc, bă! Vii în big clumsy B la concert? Vii, vii, viiiii?!?!

  2. mad says:

    abia ce m’am abtinut sa pun melodia pe al meu ca hopa! a aparut pe al tau ..frumos :)

Leave a Reply

