Să ne-aruncăm în mare…

1. Iubita mea, sa ne-aruncam in mare
Impleticiti in sare si guvizi
Sa fie marea templul nuntii noastre
Pe urma, usa tarmului s-o-nchizi
Iubita mea, te-ai imbracat in alge
Si te sarut cu univers cu tot
Pe zarea sfasiata de pacate
Plutim razand si ne iubim inot

R: Iubita mea, sa ne-aruncam in mare
Si sa traim in mare neinfrant
Sa ne luam, daca voiesti, la vara
Trei saptamani concediu pe pamant

2. Ti-am spus de mult ca pe pamant sunt rele
Ti-am spus ca marea-i capataiul meu
Ti-am pregatit o flota scufundata
Si-o nunta pe-un vapor de minereu
Iubita mea, sa devenim acvatici
Pamantul care suntem ni-i destul
Satula esti de cele pamantene
De cele pamantene sunt satul

3. Ne vor privi prin sute de binocluri
Se vor uita ca la un alt prapad
Mirandu-se ca doi fusesem parca
Si ei pe mare numai unul vad
Dar nu-i nimic, le vom plati aceasta
Vom reveni in anul 2000
Cu plete-ncaruntite mult de sare
Si-n brate cu o mare de copii

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in My refuge and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Să ne-aruncăm în mare…

  1. clau p says:

    servus. vroiam sa vad daca stii de proiectul Asociatiei Colors – Coloreaza-ti comunitatea (detalii gasesti pe http://plinideidei.wordpress.com) si daca nu vrei sa faci parte din echipa bloggerilor din Brasov. astept un raspuns din partea ta :)

Leave a Reply

