Oui oui oui, c’est moi l’enfant!

1 iunie plin de jucarii, inghetata, ciocolata pe dejte si botic, alte n dulciuri si mult looney tunes, va doresc!

Nu prea reusesc sa ma bucur de ziua asta, in care nu tre’ sa dau explicatii pentru comportamentul meu copilaresc..nu prea am timp de desene…si alte cele ce as face…

Am primit un ou kinder:D cu un puzzle cu ‘tumfi:D iep iep iep :D si si si o pozica superba cu lacrimi de margaritare… ‘Mesc fiecaruia in parte…

Oul kinder a fost torturat, nu avem dovezi clare care sa indice cu certitudine inculpatul :”> :-”
Parintii au fost prea ocupat sa-si aduca aminte… 8-| Si cei din jur tot cam asa… But me iz heppy!
Always happy! Always a kid! Da, inca mai sfidez timpul! Na!

*************************************************************************************************

A(-i) pune (cuiva) piciorul în prag = a lua o atitudine hotărâtă, a se opune energic. *via*

Nu stiu daca pun piciorul in pragul cui trebuie… tot am impresia ca gresesc pragurile… nu-s pragurile mele… Am decis sa pun piciorul in pragul meu!


************************************************************************************************

Ma intorc la chimia mea analitica si la cea fizica… da… DOO examene maine, DOO! :))

Hai salut!




Ps: Tocmai ne-am dat seama! Azi facem un anisor de camin impreuna! La multi ani, sa avem, Ancuţ! :*

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale studenţilor, My refuge, Poveste and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Oui oui oui, c’est moi l’enfant!

  1. justmem says:

    La multi ani ! :)

  2. l'enfant says:

    Multumesc frumos, asemenea si tie! La multi ani!

Leave a Reply

