Cazand prabusesc o cetate de timp

E rece-mbratisat si nu e bine
Tu, calator nestingherit prin mine
Doar tu, cum fara soare ma privesti
Tu tot mai viscol imi esti

mi-ai furat sufletul.. imi joaca pe retina priviri si atingeri, iar in coltul ochiului amintiri firave se preling linistite..

..undeva pierduta.. pe albia unui rau.. o coada de lac.. un petec de iarba si multe galbenele..

dar oare.. ma mai vezi? privesti in gol.. degetele-mi nu se mai incalcesc in parul tau..

unde esti?! ..

Privirea imi cere iertare mereu
In suflet tarziu lumanarea se stinge
Si trupul imi e ca pamantul de greu

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in My refuge, Poveste and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Cazand prabusesc o cetate de timp

  1. Pingback: Cazand prabusesc o cetate de timp - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. i and i says:

    o voce…dementiala.
    pacat ca nu este mediatizata

  3. l'enfant says:

    Nici nu are nevoie de mediatizare!

  4. :) says:

    Sa-i lasam, pe cei ce poarta vina iernilor din noi, sa fie viscol… tot mai viscol… e suficienta povara…

Leave a Reply

