So tired of the straight life..

Am atatea povesti de pus pe hartie.. Atatea ganduri si idei.. niciodata nu ajung pe varful penitei cu cerneala; din ce in ce mai rar ajung chiar si pe varful degetelor.. Ma ascund printre versuri si sper sa-mi fac curaj sa impartasesc si altfel..

Ma regasesc, dar parca mi-era mai bine cand eram deja gasita.. Migdale amare si lapte. Random thoughts..

——————–

A trecut un an! UN an..
Inca astept sa o vad la poarta casei batranesti..
Inca astept sa apara timid cu un tort in fata usii de ziua mea..
Inca astept sa-mi spuna “ce soada esti!”.
Inca astept sa ma trezesc in trecut sa-i iau pe toti in brate sa le multumesc pentru ca nu m-au parasit si sa ma linistesc stiind ca totul a fost o plasmuire proasta a mintii mele naive..

Ati plecat.. nu ati intrebat nimic, v-ati luat sufletelul in bocceluta si ati plecat. Fara macar un “ramas bun”.. Stiati ca nu voi accepta, ca sunt prea imatura sa percep motive rationale..

Inca ma vad in ciresul din fata casei, care a cazut odata cu primele raze de soare [in ciuda ciocanitorii care cu o dimineata inainte ii sculptase un mandru abis in scoarta groasa]..
Inca ma vad intr-o aprilie racoroasa cu tricoul albit de timp. Nirvana.. zicea el.. iar scoicile din Vama Veche il credeau..
Inca mai ratacesc cu un trandafir in mana pe strazile Sibiului..
Inca mai pot!

Inca nu pricep. Inca nu accept.
Va am aici!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in My refuge and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to So tired of the straight life..

  1. Pingback: So tired of the straight life.. - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Olegb Trotten says:

    Un om plictisit este un Distrugator. Ce cauta fise sa cumpere vise. Ce-absoarbe doar ca sa traiasca. Ce minte si crede. In sufletul lui se organizeaza in fiecare zi “Rien ne va plus”.

    La urma urmei, si eu sunt un criminal.

    Deviza lor: paine si dragoste.

  3. l'enfant says:

    Nu m-am plictisit. Doar nu mai pot sa-i fac fata. Poate ai inteles gresit. :)

Leave a Reply

