Random thoughts over my winter… *1*

O vacanţă ca aceasta pe care o trăiesc acum îmi umple inima de tot ce am nevoie pentru o perioadă bună de timp. Cu evenimente frumoase sau mai puţin plăcute, mici escapade, prieteni şi oameni dragi alături.

Colegi din generală, colegi din liceu, cunoştinţe noi (care mi-au devenit în scurt timp tare simpatice *via twitter*), prieteni vechi.

Am fost la bunici. Şi ce plin e cerul de stele la ţară. Uitasem de ce iarna e mai frumoasă la ţară… Chiar dacă frigul a vrut să mă ţină mai mult lângă soba în care trosneau lemnele de ciudă, am descoperit carul mic şi luceafărul, am numărat stele şi mi-am adus aminte cum mergeam în fiecare noapte la marginea campingului să acult şoaptele valurilor liniştite numărând visele aprinse atârnate de-a lungul şi de-a latul bolţii cereşti… Uitasem şi… am uitat multe.

Va urma [cândva]… *2*

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in Poveste and tagged , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Random thoughts over my winter… *1*

  1. Pingback: Random thoughts over my winter… *1* - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. DrCriss says:

    Mi-e dor și mie de iernile petrecute la bunici, de colindatul și “urlatul” din poartă-n poartă… într-o frază, mi-e doar de copilărie :)

  3. StefanV says:

    Acum esti in blogrollul meu…multumesc pentru urarile cu bocancii

Leave a Reply

