Din 2010 – leapșă

M-am lenevit de tot! Atâtea de scris, nimic concret așezat în pagină. Dar nu e nici o problemă, o venit amu sesiunea și așa cum v-am obișnuit, aceasta e cea mai productivă perioadă a blogului meu! :))
Așadar, am să scap de ultima datorie din 2010. Leapșa a venit de la Roxana și “se ocupă de rămășițele” lui 2010.

Amintire: undeva pe malul mării, numărând stele și amintiri pierdute în 2009; pe fundal – Compact, la Folk You 2010.

Învățătură: fă-ți curat în suflet înainte să-i lași pe alții să intre peste haosul lăsat de cei ce-au fost nepăsători înainte.

Cacealma: de lângă focul de tabără de pe malul Dunării, de la Bașcov – Tabăra de Folk: sunt în cămin, mami, cu fetele!

Dorință: primul drum lung cu motorul [București-Brașov], după achiziționarea combinezonului și a căștii. :D

Banc: bancuri ar fi multe, dar un “banc trăit” ar fi: cu tigaia de clătite prin Club A, precedat de o shaorma cu pătrunjel.

Petrecere: #WinterTweetMeet

Cadou: samsung GTI 5500, love my brother!

Greșeală: naivitate în ceea ce privește “prietenia”: what you give is not what you get, noup.

Porție de râs: ultima de care îmi aduc aminte: drinking games-urile lui Bogdan, în ForSale, Brașov. [“Ce ritual e ăsta? :))”]

Mâncare: ciuperci cu bacon și ananas; mnom mnom!

Persoana pe care ai întâlnit-o în acest an: Vladimir.

Compliment: “frunza verde din mijlocul iernii” [iep, you got me with that! :”> ]

Accesoriu: inel din coarda RE a chitarei unui clip[ă] :D

Vis (nocturn): eu nu-mi aduc aminte, dar parese că număram niște “nastuli”, mai exact: “douăzeci și sase de năstulei, ce știi tu?!”

Călătorie: Tabăra de folk de la Calafat, drumul din Craiova până la Bașcov a fost o adevărată aventură!

Carte: Cartea gesturilor – Peter Collett

Animal: șarpe mic -boa- la Grădina Zoologică din București. [remember?]

Film: Mr. Nobody

Prostioară: m-am suit pe motor fără geacă, în drum spre examen. Evident am avut accident: nimic grav, doar o învățătura bună de minte. [da, am să te ascult data viitoare și am să urc până la etajul PATRU să o iau 8-| ]

Mai departe, chiar dacă o trecut 2010, către: Chatouille, Andrei și Mădălin.

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale blogăitului and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Din 2010 – leapșă

  1. Pingback: Tweets that mention Din 2010 – leapșă « Le monde vu à travers les yeux d’un enfant -- Topsy.com

  2. Pingback: Din 2010 – leapșă - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

