Derby-ul vieții

Avem legătura:

Pentru început am de făcut o mărturisire :“Vreau să particip la meciul #bwinderby organizat de sportmeet.ro cu ajutorul celor de la bwin.” !

Printre alte ciripeli am citit despre #bwinderby – și cum sunt câine roșu dinainte să mă nasc [:D]- am zis că trebuie neapărat să particip; bineînțeles cu aprobarea echipei @sportmeet, luând în considerare că un criteriu important de selectare a participanților e acela de a scrie un articol pe blogul personal [cu ocazia asta îi mulțumesc Adinei pentru că m-a lăsat să public articolul ăsta aici, la ea în casă]. Nu pot să mă întorc cu spatele când e vorba de onoarea echipei mele de suflet și ce e cel mai important: e o altă ocazie să cunosc oameni noi, fie ei și steliști. :))

Amintiri de la confruntările dintre Dinamo și Steaua sunt multe. Nu pot să-mi scot din minte meciul din 2007 cînd bineînțeles a caștigat Dinamo: Dănciulescu – gol din foarfecă! Dar n-am să mai răsucesc cuțitul în rană pentru că nu e frumos. Trebuie totuși, să recunosc că am țipat la meciul ăla până am rămas fără voce.
Oricât de mult s-ar împotrivi unii, Dinamo-Steaua a fost, este și va rămâne cel mai mare derby al României, așa că merită să fie tratat ca atare. Aici trebuie lăudată inițiativa celor de la @sportmeet [ @pandutzu @cezar și @ihearlights]. Cu siguranță va fi un meci pe cinste, un alt eveniment despre care se va vorbi o bună bucată de vreme!

Fie ca cei mai buni să câștige! [adică Dinamo :D]

Ovidiu Aron

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale blogăitului and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Derby-ul vieții

  1. Pingback: #bwinderby : Echipele 2.0 - Sport Meet .ro

  2. Pingback: Steaua – Dinamo se joacă și între bloggeri! | Tikitaka!

  3. Pingback: Ia uitați-vă în ce tricou joc eu azi #bwinderby :)

Leave a Reply

