Sălbatică mi-ai fost, zvăpăiată și-ngrozită de ce-ai văzut în sufletu-mi…

Pentru că amintirile cu marea-mi sunt proaspete; pentru că am aproape oameni cu dor de ducă sau mâncărimi în pedală… până acum am văzut marea anul acesta de trei ori. Aceeași oameni, aceeași mare, aceleași gânduri, același dor… aceeași Vamă…

2 aprilie 2011

Am ieșit în șosete din mașină, ca de fiecare dată, să o îmbrățișez… dar nu am apucat să ajung la malul său. De data asta nu era liniștită, așa cum o lăsasem… Agitată, își revărsa supărarea din vârful valurilor repezi lăsând pe malul înghețat doar spumă… o spumă sărată.

<<Hai, nu fi posomorâtă! Mă lasă a mă bucura de tine, acceptă-mi nebunia și simte-mi tremurul firav al sufletului!>>

Dar nu m-a lăsat să o ating, s-a încruntat și m-a certat continuu. Ce dragă-mi e! Ea nici nu știe.

<<Ai să mă înțelegi dacă plec acum?! Am să-mi găsesc liniștea și după ce îmi umplu sufletul de ea… poate am să mă întorc…>>

Briza sărată și nebună; valurile-i nervoase care par a-mi fi dezvăluit nebuniile , iar acum mă ceartă pentru lașitatea care mă trage înapoi, nelăsându-mă să înfrunt realitatea; spuma albă lăsată printre scoici înghețate de ciudă.

<<Sălbatică mi-ai fost, zvăpăiată și-ngrozită de ce-ai văzut în sufletu-mi… Mă înspăimât și mă îngrozește iubirea ce ți-o port. >>

Mulțam frumos, oameni nebuni. E minunat să vă am aproape! Amu tre’ să recunoașteți: o fo bună berea pe plajă, la temperaturile alea, e? :))

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in Vama Veche and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Sălbatică mi-ai fost, zvăpăiată și-ngrozită de ce-ai văzut în sufletu-mi…

  1. Marian Vulpe says:

    Da buai, fo buna. Rece si buna, ca marea de inceput de primavara. Si numa’ stai asa, ca vara abia se vede la orizont ;)

  2. l'enfant says:

    Vine amuș iar marea! Doar că tu vei avea febră musculară, iar eu am să țopăi singură! Muhihi! :D
    ..dar vara e lungă :P

  3. Marian Vulpe says:

    Ei hai, nu fi asa de sigura ca ai sa ai toata plaja numai pentru tine :P Chiar deloc sa nu fii sigura :P
    PS – poate aici sa ai vreo sansa: http://maps.google.com/maps?ll=43.687488,28.561363&spn=0.028488,0.077162&t=h&z=14&lci=com.panoramio.all&layer=c&cbll=43.687488,28.561363&cbp=12,0,,0,0&photoid=po-7129136 :P

Leave a Reply

