Fara #fieca…

image

…insa #cu(mult)drag:
Sarbatori fericite, dragilor! Sa aveti ganduri luminoase si luminate!

*sfatul farmacistului: daca esti nesatul, nu pleca fara Triferment/Colebil si Aspirina(de preferat tamponata) la masa cu bunatati!
**pentru “hateri”: da, sunt “sarbatori” [la plural], ele fiind mai multe, sub simpla denumire de Sfintele Pasti.
***sa-mi fie iertata lipsa diacriticelor insa in momentul de fata botonez telefonul si nu laptopul.

Eu am inceput ziua frumos [ce e drept, inca nu am apucat sa dorm], am primit deja floricele :D bit.ly/glsJY4, timpul petrecut in familie imi prieste tare mult si soarele mi-a zambit atat de cald, inca de la primele raze [stiu eu de ce :”> ] -poza e putin suie pentru ca e facuta printrun geam :P.

Hristos a inviat!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale blogăitului and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Fara #fieca…

  1. injineru' says:

    no, sărbători fericite şi ţie:) şi odihnă plăcută cu diacritice:P

  2. Roxana says:

    Happy Hannukah. :D

  3. l'enfant says:

    @inji_ Mulțam fain, uăi! Ni, că am fost amândoi în Onești și nu ne-am văzut :( Next time!
    @rox :)) Să fie! Te-ai uitat la The OC? :)) http://en.wikipedia.org/wiki/Chrismukkah :))

Leave a Reply

