Recidivă

RECIDÍVĂrecidive, s.f. 1. Săvârșire de către aceeași persoană a unei noi infracțiuni. 2. (Med.), Reapariție, revenire a unei boli după ce aceasta s-a vindecat clinic; recădere. – Din fr. récidive.

Tare îmi sunt dragi oamenii ăștia care îmi ridică zâmbete în fiecare miercuri, indiferent de gradul de “nesimțire” al zilei sau al săptămâni în curs. FolkFrate! – cam singurul motiv pentru care îmi pare rău că nu am ajuns la Folk You anul acesta, în rest nu-mi regret decizia de a evita festivalul.

Nu-i bai, am sa va povestesc și cum m-am ”împiedicat” eu de folkfrați, dar cu altă ocazie, până una alta, eu voiam doar să vă implantez una din obsesiile de la 21:43 – cu tot cu versurile lui Topârceanu.

„N-o să mai iubesc”, zisese
Biată-mi inimă naivă,
Dar văzându-te pe tine,
A căzut în recidivă.

Supărările iubirii
Sunt ca ploile cu soare:
Repezi, dar cu cât mai repezi
Cu atât mai trecătore.

Ochii negri, fața albă
Păr întunecat și mare,
Inima — un sloi de gheață.
Alte semnalmente: n-are.(x2)

Zici că la război, iubito,
Vii cu mine fără preget…
O, dar cum plângeai asară,
Când te-ai înțepat la deget!

Cum pierzi noaptea cu cititul!
Am trecut din întâmplare
Și-mi venea, așa, să intru
Și să suflu-n lumânare…

Ochii negri, fața albă
Păr întunecat și mare,
Inima — un sloi de gheață.
Alte semnalmente: n-are.(2x)

Musafiri la mine-acasă,
Fără să-i invit vreodată,
Am un șoarec, doi păinjeni
Și, din când în când, o fată.

Draga mea, fără cuvinte,
Doar din ochi pricepe toate.
Numai cât mă uit la dânsa
Și-mi răspunde: „Nu se poate!”

Ochii negri, fața albă
Păr întunecat și mare,
Inima — un sloi de gheață.
Alte semnalmente: n-are.(2x)

*Cu inimă cu tot, am căzut în recidivă.

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in My refuge and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Recidivă

  1. riot points says:

    Saved as a favorite, I like your site!

  2. l'enfant says:

    Cute spam is cute.

Leave a Reply

