Tu ce faci când ai de învățat?

Mie personal îmi arde de mers la Folk Frate! –  că doar e miercuri. Și nu e orice miercuri, e  Ultima zi de vară, prima zi de toamnă, iar când o promisiune sună așa bine numai farmacologie ai în cap.

O poveste clasica cu Mysha, Johnnie si Teddy, cu shoturi la bar, bere la rece si cantece cat pentru doua anotimpuri.
FolkFrate

Iar cum până la 21:43 mai e ceva timp, parcă îmi vine cheful de gătit. Și mă apuc frumos de o supă și o friptură și legume.

Bineînțeles că lucrurile nu sunt atât de ușor de făcut. Cum totul necesită timp, îmi arunc trei ochi în online și încep să sar în capul unor oameni care au timp să scrie despre romantism [nu-i așa domn’ Șerban?] – asta așa cât să fiarbă carnea, că doar nu m-oi apuca de farmacodinamie în mijlocul supei, nu?

Ei hai ca mi se ard legumele! Ne vedem la folk, da?! :)

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale blogăitului, D'ale studenţilor and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Tu ce faci când ai de învățat?

  1. Șerban says:

    Hei, dar mai am și alte articole despre romantism. Și nu ca cel către care faci referire, ci exact așa cum îți plac ție!

  2. l'enfant says:

    No, bine! Acum că am luat la cunoștință am să-mi fac temele data viitoare. :))

  3. Chatouille says:

    Eu nu am de învăţat…

  4. l'enfant says:

    Bine că ai scăpat tu! :)

Leave a Reply

