Tipic mie.

Tipic mie.

Azi iubesc, îmi doresc, îmi e dor și mă bucur de cele mai mici amănunte. Mi-e sufletul plin de… tot!

 Mi-e sufletul plin de soare și căldură; de briză și valuri; de amintiri, dureri și zâmbete amare!

Mi-e plin, aș zice, dar mai este loc! Înghesui în mine până simt că dau pe afara, doar ca apoi să-mi fie mare mirarea: mai aveți loc! Voi oameni dragi, voi oameni care plecați și rupeți din mine lăsând la schimb parcă… o parte din voi.

Mi-e sufletul plin de miros de iarbă proaspătă și susur de izvor. Zâmbesc a julituri în genunchi și câini de stână care aleargă cu noi spre poalele lui, spre poale de munte.

Zâmbesc mult… Uneori mai fad și acru, undeori cu ochii verzi, albaștri… Îți e cumplit cănd devin gri, așa-i? Zâmbesc a împlinire – uneori a dor!

Vă zâmbesc vouă care-mi umpleți lumea – Le monde vu à travers les yeux d’un enfant!

Îmi e plin sufletul! Mi-e plin de voi cei care nu mai sunteți, de voi, cei care mă evitați ca să nu vă dor. E, hai, lăsați și voi un zâmbet! Eu știu că am plecat cu voi! În părți mici, fără egoism, vă rog.

Sunt plină de mii de simțăminte și trăiri.
Doamne, dragi mi-s oamenii Tăi, iubirile lor și golurile din lipsa lor. Îmi zâmbesc mie, îmi zâmbesc a tot ce-mi oferiți cu egosim!

Mi-e poveste și vis cu miros de migdale amare și gust de cireșe negre! Azi recunosc: iubesc!

La vie c’est une belle journée!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in Poveste and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Tipic mie.

  1. cris says:

    :) :) :)

Leave a Reply

