La mine-n vis n-a fost nicicând noroi

Azi doar așa, simplu – fără comentarii, fără explicații. Aici unde mi-e sufletul liniștit cântă mereu o voce iubitoare de folk.

Fac, fac dragoste cu ploile de vară
În ierburi sfinte tăvălite-n noi
Vorbesc prin mine florile de-afară
La mine-n vis n-a fost nicicând noroi
Ochii tăi de ploaie mult mă dor
Şi din lumina lor coboară cele sfinte
Ochii tăi de ploaie mult mă dor
Şi tot mai arzător, eu nu mai sunt cuminte.

Eu fac dragoste cu ploile nebune
Ce-n pieptul meu îşi caută alinare
Port curcubeu în gând ca pe-o minune
În mine nici un sentiment nu moare
Ochii tăi de ploaie mult mă dor
Şi din lumina lor coboară cele sfinte
Ochii tăi de ploaie mult mă dor
Şi tot mai arzător eu nu mai sunt cuminte.

E toamnă totuşi şi iarnă-n noi
Mă porţi în braţe ca pe-o rugăciune
E toamnă şi-mi sunt ochii atât de goi
Că nici măcar nu îndrăznesc a-ţi spune:
Ochii tăi de ploaie mult mă dor
Şi din lumina lor coboară cele sfinte,
Ochii tăi de ploaie mult mă dor
Şi tot mai arzător eu nu mai sunt cuminte.

În ochii tăi plouă neîncetat
Şi mă-ascund în noapte şi-n păcat,
Ochii tăi de ploaie mult mă dor
Şi din lumina lor coboară cele sfinte,
Ochii tăi de ploaie mult mă dor
Şi tot mai arzător eu nu mai sunt cuminte.

Ochii tăi mă dor,
Ochii tăi de dor.
About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in My refuge and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to La mine-n vis n-a fost nicicând noroi

Leave a Reply

