Noaptea Albă a Filmului Românesc pe biclă

Noaptea Alba a Filmului RomanescDin ce am înțeles eu astă seara de la MarianNoaptea Albă a Filmului Românesc este un eveniment cultural organizat de Asociaţia pentru Promovarea Filmului Romȃnesc – practic un maraton al producţiilor autohtone de film, care se desfășoară în același timp, mai exact în noaptea dintre 16 septembrie- 17 septembrie în cinematografele din Bucureşti, Iaşi, Cluj şi Timişoara.

Apăi, no!  Eu zic că nu e de ratat o așa seară. Drept și prin urmare am purces la ales program și făcut traseul – pentru biciclit (păi, nu?! :D). Din tot programul ăsta mare noi am ales așa:

Noul Cinematograf al Regizorului Romȃn 
21:00 Bună! Ce faci?

Green Hours (Terasă)
23:00 Animaţii de la Anim’est – Ei bine, aici vom sta cât să bem un suc, să mai treacă timpul până la cel de-al doilea film ales.

Cinema Studio
00:15 Concertul

Traseul îl găsiți aici și vă așteptăm să vă alăturați “cauzei” dacă vă sună tentant – fie pe biciclete, fie cu întâlnire direct la locul faptei.

Intrarea la filme va fi liberă, în limita locurilor disponibile, prin urmare eu zic să respectăm vreo 2 sferturi academice în avans (cel puțin).

Alte detalii importante pentru bicicliști ar fi: la MȚR avem “parcare”, la Green Hours avem un gang pe care trebuie să găsim un stâlp de care să le legam, iar la Cinema Studio mă gândeam că le putem găzdui la McDonald’s-ul de vis-a-vis.

Ne vedem diseară ori ba?!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale blogăitului and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Noaptea Albă a Filmului Românesc pe biclă

  1. Pingback: filme si spite « notele lui Vulupe

Leave a Reply

