Alexandru Andrieș – lansare de album incorekt

 Este vorba despre lipsa de respect!

Mi-e revoltător și imposibil de obișnuit cu ideea. În timpul zilei urmărind timeline-ul de zi cu zi pe twitter, Lavinia îmi atrage atenția cu o postare. Tweetul ei conține o serie de evenimente care au loc săptămâna asta în București. Mie mi s-au aprins două felinare în fiecare mijloc de iris când am citit “lansare album Alexandru Andrieș“! Atât! ATÂT?! Păi cum atât? Când, unde, cu cine, cum? Am așteptat cuminte să ajung acasă pentru a-mi satisface aceste magnifice curiozități.

Acum unde e problema mea: pe tot veveve-ul și tot gugălul nu am găsit decât o știre. UNA! Și aceasta fiind puțin aruncată din gutuiul din fața casei bunicii mele.

Continui mai departe cercetările, sârguincioasă și cu o mare dorința de a asista la această lansare de album.

Lansarea oficiala a albumului va avea loc marti, 18 octombrie, ora 12.00, in Ceainaria Carturesti din Capitala, conform site-ului casei de discuri A&A Records – sursa

– eu v-am zis: ca din gutui

Pe site-ul celor de la Cărturești nu am reușit să găsesc nimic, google NU mă ajută cu nimic, social media e îngropată în articole care-l au ca personaj principal pe domn’ Huidu. Păi asta e treabă, măi, oameni buni?!

Am ajuns într-un sfârșit pe pagina personală  de facebook a domnului Andrieș și am luat-o la puricat. De aici, vă anunț și pe voi, cei interesați de lucruri frumoase:

  • marti, 18 octombrie 2011, la ora 12:00, in Ceainaria Librariei Carturesti / Verona / Bucuresti, va avea loc conferinta de presa pentru lansarea oficiala a albumului Incorekt / Alexandru Andries” – așadar conferința de presă!
  • oricine doreste poate sa participe la conferinta de presa si la lansarea oficiala a albumului INCOREKT, iar pe cei care isi doresc autografe pe acest nou disc chiar ii astept la Carturesti, marti, la Ceainarie :))) multumesc :)))” – cu alte cuvinte intrare liberă, primire cu brațele deschise
  • concertul ALEXANDRU ANDRIES de Sarbatori va avea loc luni, 5 decembrie 2011, la ora 19:30, la Teatrul Excelsior [ Strada Academiei 28 – 30 ] acolo unde a inceput seria acestor spectacole, in 1997 – de data asta in noul sediu al teatrului, intr-o sala cu o capacitate de 180 de locuri [ de doua ori mai mare decit sala in care s-a tinut primul spectacol ] si intr-o componenta surpriza, care speram sa va faca placere :)
    biletele pot fi cumparate la casieria Teatrului Excelsior sau online la bilete.ro incepind cu data de 13 octombrie 2011 – pretul unui bilet este de 75 Ron
    ne vedem in 5 decembrie, la ora 19:30 – pe curind :)))”
  • site-ul oficial (de care evident uitasem) este http://alexandries.free.fr, iar în secțiunea noutăți chiar se postează în timp util ”ce s-a mai întîmplat, ce urmează să se mai întîmple, zvonuri, bîrfe, totul în ordine invers cronologică.”

Acum să vă zic ce am mai aflat de la aceeași sursă. Știați de recitalul care urma să aibă loc pe data de 4 octombrie din cadrul Folk Maraton? Ei bine, vă spun că eu îmi luasem gândul de la el datorită programului agansat din perioada respectivă. Mi-am luat gândul în timp util, aș spune acum, având în vedere cele ce urmează:

”‎:))) pentru cei interesati : maine, 4 octombrie 2011, nu va avea loc concertul programat la Sala Palatului, iar organizatorii l-au mutat in noiembrie – eu am aflat din “gura lumii”, si i-am anuntat pe organizatori ca in noiembrie nu voi participa la evenimentul lor, pentru ca nu doresc sa fiu asociat cu astfel de practici pe care le consider neserioase – va multumesc pentru intelegere si ramine sa ne vedem la alte concerte, ca sigur n-au intrat zilele-n sac :)))” – numai bine, între timp s-o anulat de tot evenimentul.

Eu cănd vă zic că este lipsă de respect.

Alte observații? De câte ori mă supăr pe mass media și pe oamenii care mă privează de diverse informații mă gândesc cu drag la autograful cu cele trei floricele și o inimioară ”pentru Adina” de pe biletul de tren București-Mangalia, de la festivalul (încă) de folk – Folk You 2010. Iar după toată supărarea de azi, umblând pe profilul dânsului mi-au răsărit zâmbete inevitabile. Se poate face foarte ușor diferența între momentele în care răspunsurile sunt date direct de domnul Andrieș sau de cei trei oameni frumoși care se ocupa de această pagină. Chiar și în scris râsul său specific de copil inocent apare transmițând căldură – te trezești zâmbind molipsit de amintirea vie de la ultimul concert.

Observație: melodia aceasta se numește de fapt “Transport în comun” (albumul “Comandă specială”/2005).

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in D'ale blogăitului, My refuge and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

