Si-am incalecat pe-o sa si-asa-nceput ziua mea

Dimineata 6:30 – ma trezesc -impropriu spus, dar fie. Dat fiind faptul ca ai mei parinti sunt in vizita la noi, nu imi permita sa intarzii la facultate. Nici nu am apucat sa deschid bine ochii si ca niste becuri cu senzori ei erau deja in picioare. Cum fac asta?

Tot dimineata 7:10 – ma sui in sa si plec spre facultate. Avantaje? Am descoperit stradute pe care nu cred ca le mai nimeresc a doua oara; am redescoperit stradute pe care le credeam asfaltate direct cu masini parcate; traficul de dimineata este mult mai generos in ceea ce priveste linistea si bunul simt. Dezavantaje: nevoia scobitorilor pentru a tine ochii deschisi – asa cum bine am invatat din desene animate- si cascatul in trafic nu dau bine la statutul de biciclist serios. [Acum va trebui sa va inchipuiti cum mi-s eu un biciclist serios :))]

Mai tarziu dimineata 7:48, la facultate – ca o panseluta nevinovata observ ca NU am antifurtul la mine. In timp ce enumar “flori, fete si baieti” printre dinti, ma gandesc ca e ora perfecta sa trag pe altcineva de urechi pentru neatentia mea, si cine altul mai potrivit sa fie daca nu chiar vulpoiul.
7:50 – trezesc furtunos un om prea obosit sa inteleaga din prima incercare cuvintele mele repezite-explicite rostite pe un ton foarte cald si dulce,  asa cum ar fi si normal sa te trezesti la o astfel de ora ilegala. [Scuuuuuzeeeeee! cu puppy eyes si tot tacamul de chiutosenii, merge? :D ]

7:55 – ma car [la propriu] in sala de curs pentru a lasa rucsacul si putin chef de misto colegilor.

8:03 – asezata strategic pe una din cele 13 banci din marele campus al celor doua facultati UMF si Geo&Geo [Geologie si Geofizica] o pazeac pe Sparky si butonez pe micul meu tilifon destept [in speranta ca-mi va trece tremuratul de frig] asteptand totodata antifurtul. Sunt absolut convinsa ca prefericitul “hot” al “nu-mi lua bicla, bai nene”-ului meu nu m-a blagoslovit deloc. Dar deloc.

8:30 – va salut si plec la o tura mica de incalzire ca imi tremura literele sub degete.

Si-am incalecat pe-o sa si-asa-nceput ziua mea.

Mai tarziu:

  • am reusit sa ma pierd pentru cateva minute prin Bucuresti. Habar nu aveam pe unde am ajuns sa biciclesc – stiam doar orientativ in ce zona ma aflu.
  • am biciclit razand singura strazi intregi
  • NU am mai ajuns la nici un curs desi ma trezisem special pentru asta la SASE JUMATATE
  • am observat ca exista totusi biciclisti in trafic care stiu sa raspunda la salut
  • am reintalnit la pranz, un prieten brasovean – e mica, ba, lumea! E mic chiar si Bucurestiul!
  • am reusit sa ignor si singurul comentariu badaran si rautacios cu cel mai mare zambet pe care i-l puteam oferi cretinului

Sunt un copil fericit!

About Adina

motoare, munte, cai, verde, libertate, mare, lacramioare, salbatic, zbor, fotografie, cai, natura, concret, echilibru, teatru, floare de colt, folk, foc de tabara, oameni
This entry was posted in Biciclesc cu drag si spor, D'ale studenţilor and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Si-am incalecat pe-o sa si-asa-nceput ziua mea

  1. Marian Vulpe says:

    Inca-mi pica ochii in nari de somn. Ai sa platesti amarnic :P.

  2. injineru' says:

    ai tăi nu-ți citesc blogul, nu?:)))
    cum dumnezo’ faci puppy eyes la telefon? marian, help :)

  3. l'enfant says:

    @inji buai, chiutoseniile erau post-telefon :)) era un fel de clipit des

Leave a Reply

